کد خبر : 3731
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است/ ثبت ۲۱۷۰ شکایت

بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است/ ثبت ۲۱۷۰ شکایت

به گزارش تبریزسیاست، محمد فرزاد اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایت ها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایت ها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.


به گزارش تبریزسیاست، محمد فرزاد اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایت ها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایت ها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.

وی افزود: حوزه های پیشخوان، خدمات پستی، تشعشعات و خدمات ارزش افزوده هفت درصد از مجموع شکایات ثبت شده را به خود اختصاص داده اند.

فرزاد گفت: در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به سه هزار و ۵۰۵ شکایت ( در حدود ۹۸ درصد شکایات ) رسیدگی شده و بقیه شکایات نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم رسیدگی مداوم و مستمر به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی، گفت: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به طوری است که بهترین جواب و راه حل را برای مشترکان که ثبت شکایت و درخواست داشته باشند ارائه می دهد.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات مجازی یا حضوری با نمایندگان اپراتورها و سرویس دهندگان اینترنتی در استان، همواره به دنبال رسیدگی سریع و مناسب به مشکلات کاربران است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱




Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.