کد خبر : 3296
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۵۹

محصولات لبنی آذربایجان‌شرقی در سفره مردم ۵ کشور دنیا/۱۱ آزمایش در مرحله ورود شیر به کارخانه

محصولات لبنی آذربایجان‌شرقی در سفره مردم ۵ کشور دنیا/۱۱ آزمایش در مرحله ورود شیر به کارخانه

به گزارش تبریزسیاست، احد فلاح  امروز در سومین نشست شورای ارتباطات پگاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شرکت در سال ۱۳۳۹ در خیابان پاستور تبریز راه‌اندازی شده و برند پگاه تبریز یک برند ۶۰ ساله با ۴۰ محصول است.  وی افزود: روزانه ۳۵۰ تن دریافت شیرخام داریم که پس از آزمایشات لازم وارد چرخه


به گزارش تبریزسیاست، احد فلاح  امروز در سومین نشست شورای ارتباطات پگاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شرکت در سال ۱۳۳۹ در خیابان پاستور تبریز راه‌اندازی شده و برند پگاه تبریز یک برند ۶۰ ساله با ۴۰ محصول است. 

وی افزود: روزانه ۳۵۰ تن دریافت شیرخام داریم که پس از آزمایشات لازم وارد چرخه تولید می‌شود و در نهایت در ۴۰ محصول در بازار ارائه می‌شود. 

سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان با بیان اینکه صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان و قطر از این کارخانه وجود دارد، گفت: کمیته با کارگروه‌های تخصصی در شرکت ایجاد شده است و سیاست مبنی بر این است تا هر ماه شاهد تنوع محصول با برند این شرکت داشته باشیم.

وی متذکر شد: پگاه با ۱۷ شرکت در عرصه لبنی فعالیت دارد و رسالت این شرکت، تولید مواد لبنی می‌باشد. 

فلاح، روز جهانی پوکی استخوان را مورد اشاره قرار داد و گفت: قطعا هر فردی که بیشترین استفاده از محصولات لبنی را داشته باشد یک بدن قوی خواهد داشت که شیر نیز منبع غنی برای تامین ویتامین‌هاست. 

وی با اشاره به سال جهش تولید، بیان کرد: در اولین ماه فعالیت بنده در اینجا با افزایش ۳۰ درصدی فروش محصولات یعنی ۶۰ میلیارد تومان در شهریورماه داشته باشیم.  

سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان با تاکید بر اینکه رویکرد ما نوآوری و عرضه محصولات جدید است، بیان داشت: نقش اصحاب رسانه در جهش تولید و آگاهی‌رسانی نسبت به پوکی استخوان و معرفی کالای ایرانی بسیار پُراهمیت است. 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با تبلیغات گسترده محصولات لبنی مردم را راغب بر استفاده از این محصولات کرد. 

فلاح خاطرنشان کرد: شرکت پگاه آذربایجان‌شرقی در صادرات رتبه اول را کسب کرده است.

وی یادآور شد: به دنبال کاهش ضایعات و مصرف انرژی، نوسازی و افزایش صادرات و توسعه بازارهای داخلی و کسب حداکثری رضایتمندی مشتریان، تنوع محصولات، افزایش مزیت‌های رقابتی در شرکت هستیم و جزو اولویت‌های ما است.  

سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان خاطرنشان کرد: در تبریز دو فروشگاه زنجیره‌ای پگاه وجود داشت که یکی از این فروشگاه‌ها بسته شد ولی با رایزنی‌های انجام گرفته، فروشگاه‌ها باز خواهند ش همچنین یک هایپر بزرگ در نزدیک کارخانه با قیمت همکاری باز خواهد شد. 

وی اضافه کرد: چند نوع گرید در دریافت شیرخام وجود دارد که این شاخص‌سازی برای استاندارد شیر در شیرهای استریل و فری پک متبلور بوده و اینکه در جامعه رواج یافته است که شیرهای پگاه از کیفیت پایینی برخوردار است، درست نیست. 

فلاح ادامه داد: ما هر شیری برای دریافت شیر را قبول نمی‌کنیم و اگر شیری از حاشیه امنیت برخوردار نباشد قبول نمی‌شود و این شیرها در بخش‌های خصوصی تولید می‌شود. 

وی گفت: ۱۱ آزمایش در مرحله ورود شیر به کارخانه انجام می‌گیرد و اگر این ۱۱ آزمایش تائید نشود قبول نخواهد شد. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س




Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.