تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

مدیر منابع انسانی شرکت رونیکس گفت: بزرگترین سرمایه رونیکس، نیروی انسانی متخصص، خلاق و پویای آن است.

مدیر منابع انسانی شرکت رونیکس گفت: بزرگترین سرمایه رونیکس، نیروی انسانی متخصص، خلاق و پویای آن است.

مدیر منابع انسانی شرکت رونیکس گفت: بزرگترین سرمایه رونیکس، نیروی انسانی متخصص، خلاق و پویای آن است.
مدیرعامل شرکت " رونیکس " گفت: هدف بزرگ و اصلي رونيكس توسعه بازارهاي جديد بين المللي و در كنار آن افزايش سطح پوشش بازارهاي داخلي بوده و است.

تبریز سیاست: مدیرعامل شرکت ” رونیکس ” گفت: هدف بزرگ و اصلی رونیکس توسعه بازارهای جدید بین المللی و در کنار آن افزایش سطح پوشش بازارهای داخلی بوده و است.

به گزارش تبریز سیاست به نقل نصر؛ محمدرضا رامخو در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز در گفت و گو با نصر افزود: مهمترین هدف ما در رونیکس تولید و توزیع محصولات باکیفیت و ارائه خدمات حمایتی باکیفیت و برآورده کردن نیازهای متنوع در صنایع مختلف است که در کنار این موارد قطعا کارآفرینی و ایجاد اشتغال در تخصص‌های گوناگون از اهداف اصلی ما بوده است.
وی در خصوص چالش های کارآفرینان در این برهه زمانی اظهار داشت:  مطمئنا تولید و عرضه محصولات باکیفیت همیشه چالش‌های خاص خود را داشته و دارد. اما مهم‌ترین چالش در این عرصه، بعضی قوانین بازدارنده و سرعت‌گیر در تامین مواد اولیه و امکانات تولید است که قطعا در روند تولید مشکلاتی را ایجاد کرده که برای حل این مشکلات زمان و انرژی زیادی از مدیریت هر سازمانی می‌گیرد. اما با برنامه‌ریزی و تحلیل مناسب، می‌توان فرآیندهای مناسب را به‌همراه شاخص‌های قابل اندازه‌گیری تعیین و اجرا کرد تا از چالش‌های پیش رو به‌راحتی عبور کرد.
رامخو در پاسخ به این سئوال که ” شما به عنوان یک کارآفرین جوان، مسیر دشواری را برای رسیدن به این جایگاه طی کرده‌اید. رمز موفقیت‌تان برای رسیدن به این جایگاه چه بوده است؟” گفت: پشتکار و حساسیت مثبت در پیگیری اجرای فرآیندهای اجرایی سازمان در واحدهای مختلف و پایش مکرر این موارد، قطعا نقش اساسی در رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده شرکت رونیکس داشته است.

مدیرعامل شرکت ” رونیکس ” همچنین عامل موفقیت یک برند در بازارهای داخلی و بین‌المللی را این گونه بیان کرد: قطعا تولید محصولات باکیفیت به‌همراه تدوین یک برنامه بازاریابی و فروش منسجم، منجر به جلب رضایت مشتریان و در نهایت موفقیت یک برند خواهد شد. اما در کنار این موارد توجه به نیاز بازار از لحاظ تکمیل سبد کالایی مناسب و توجه به رضایت مصرف‌کنندگان با ارائه خدمات حمایتی باکیفیت و در اسرع وقت، باعث موفقیت عرضه کالاهای تولیدی هر برندی خواهد شد.
رامخو در ادامه به سیاست های راهبردی رونیکس در بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: بی‌شک هدف بزرگ و اصلی رونیکس توسعه بازارهای جدید بین المللی و در کنار آن افزایش سطح پوشش بازارهای داخلی بوده و هست. در جهت رسیدن به این اهداف، برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت انجام شده و واحدهای مختلف در شرکت رونیکس به‌صورت مداوم در حال اجرای فرآیندها و رسیدن شاخص‌های مرتبط به این اهداف هستند. اما نکته مهم در این مورد توجه ویژه به نیازهای بازارهای مختلف و ایجاد مزیت‌های رقابتی برای رونیکس در هر بازار است که براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده، برنامه استراتژیک تولید، بازاریابی و فروش متناسب با هر بازار برای برند رونیکس اجرایی شده و مرتبا تحت پایش قرار می‌گیرد تا اقدامات اصلاحی مناسب اجرایی شود.
این گزارش می افزاید؛ برند رونیکس تولید کننده بیش از ۲۵۰۰ محصول برقی، شارژی، بادی و دستی به همراه بزرگترین بانک قطعات کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی ایران – تبریز با بزرگترین غرفه در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.